כמה תינוק צריך לאכול לפי משקל ומתי

כמה תינוק צריך לאכול לפי משקל ומתי

כמות ולוח הזמנים של האכלות פורמולה לתינוק

בשבוע הראשון לאחר הלידה, תינוקות צריכים לאכול לא יותר מ-30 עד 60 מ"ל לכל ארוחה.

במהלך החודש הראשון, תינוקות אוכלים יותר בהדרגה עד שהם לוקחים 90 עד 120 מ"ל לכל ארוחה. תינוקות שניזונים מפורמולה ניזונים בדרך כלל בלוח זמנים קבוע יותר, כגון כל 3 או 4 שעות.
תינוקות יונקים בדרך כלל מקבלים האכלות קטנות יותר ותכופות יותר מאשר תינוקות שניזונים מפורמולה.

הערה: תמיד כדאי להפעיל שיקול דעת אבל אם התינוק ישן יותר מ-4 עד 5 שעות במהלך השבועות הראשונים לאחר הלידה ומתחיל להחמיץ ארוחות, כדאי לשקול להעיר אותו ולהציע לו לאכול.

עד סוף החודש הראשון: התינוק יעלה לכ- 120 מ"ל לכל לכל ארוחה, עם לוח זמנים די צפוי של האכלות בערך כל 3 עד 4 שעות.

עד 6 חודשים: התינוק יצרוך כ- 180-240 מ"ל בכל אחת מ-4 או 5 האכלות.

האכלת פורמולה המבוססת על משקל הגוף

בממוצע, התינוק שלך צריך לצרוך כ-2½ אונקיות (75 מ"ל) של חלבון לתינוקות ביום עבור כל קילוגרם (453 גרם) של משקל גוף. אבל הם כנראה יסדירו את הצריכה שלהם מיום ליום כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלהם, אז תן להם להגיד לך מתי נמאס להם. אם הם הופכים עצבניים או מוסחים בקלות במהלך האכלה, כנראה שהם סיימו. אם הם ירוקנו את הבקבוק וימשיכו לחבוט בשפתיים שלהם, ייתכן שהם עדיין רעבים.

עם זאת, יש גבולות גבוהים ונמוכים. אם נראה שהתינוק שלך באופן עקבי רוצה יותר או פחות מזה, שוחח על כך עם רופא הילדים שלך. התינוק שלך צריך בדרך כלל לשתות לא יותר מממוצע של כ-32 אונקיות (960 מ"ל) של פורמולה ב-24 שעות. לתינוקות מסוימים יש צרכים גבוהים יותר לינוק ואולי פשוט ירצו לינוק מוצץ לאחר האכלה.

הזנה לפי דרישה

בהתחלה עדיף להאכיל את התינוק הניזון מפורמולה בבקבוק לפי דרישה, או בכל פעם שהם בוכים מרעב. ככל שיעבור זמן, התינוק יתחיל לפתח לוח זמנים די קבוע משלו. ככל שתכירו את האותות והצרכים שלהם, תוכלו לתזמן את ההאכלות שלהם לפי השגרה שלהם.

דפוסי אכילה ושינה

בין גיל חודשיים ל-4 חודשים (או כאשר התינוק שוקל יותר מ-5.4 ק"ג), רוב התינוקות שניזונים מפורמולה אינם זקוקים עוד להאכלה באמצע הלילה. הם צורכים יותר במהלך היום, ודפוסי השינה שלהם הפכו לסדירים יותר (אם כי זה משתנה במידה ניכרת מתינוק לתינוק). גם קיבולת הקיבה שלהם גדלה, מה שאומר שהם עשויים לעבור זמן רב יותר בין האכלות ביום - מדי פעם עד 4 או 5 שעות בכל פעם.

היכרות עם צורכי ההאכלה של תינוקך

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור, בין אם את מניקה או מאכילה מבקבוק, הוא שצורכי ההאכלה של תינוקך הם ייחודיים. שום ספר - או אתר אינטרנט - לא יכול להגיד לך בדיוק כמה או באיזו תדירות יש להאכיל אותם או איך בדיוק עליך לטפל בהם במהלך האכלה. אתם תגלו את הדברים האלה בעצמכם כאשר תכירו את התינוק שלכם טוב יותר עם הזמן.

קישורים רלוונטיים

שיתוף